Alle materialen die De Stoor gebruikt, worden met de grootste zorg geselecteerd om de hoogstaande kwaliteit van onze producten te waarborgen. Mochten ondanks onze kwaliteitscontroles uw meubels gebreken vertonen dan kunt u rekenen op onze garantieregeling. Servicegevallen kunt u rechtstreeks (zonder tussenkomst van uw verkooppunt) aanmelden door hier te klikken, het formulier in te vullen en te versturen.

Garantie

Wanneer vervalt de garantie op de meubel van de Stoor?

De garantie op meubels vervalt drie jaar na de factuurdatum. Klanten met toegekende servicegevallen bieden we na deze termijn ook nog graag een oplossing.

Bij de Stoor is het mogelijk om een nieuw vergelijkbaar meubel met korting te kopen. De korting die u ontvangt is gebaseerd op de leeftijd van het meubel.

3 tot 4 jaar: 15% korting op nieuwe aankoop
4 tot 5 jaar: 10% korting op nieuwe aankoop
5 tot 6 jaar: 5% korting op nieuwe aankoop

De Stoor geeft je deze uitstekende garantie omdat onze producten van hoge kwaliteit zijn. Ook na de aankoop kun je altijd terugvallen op De Stoor.

Hoe werkt de garantieregeling van de Stoor?

De ingangsdatum van de garantieregeling is de datum op de factuur van De Stoor. Wij zullen voor meubels die in dezelfde staat zijn als bij levering door De Stoor en die binnen twee jaar na aankoop slijtage of gebreken vertonen, kosteloos met een oplossing komen. Het gaat daarbij om slijtage of gebreken die niet toe te schrijven zijn aan normaal gebruik. Bij toegekende service na deze twee jaar is onze garantie opgebouwd aan de hand van het onderstaande principe.

Let op: Bewaar altijd de factuur of kassabon zorgvuldig!